nedjelja, 23. travnja 2017.

Fashion with Zaful *-*

I dok nagle promjene temperature utiču na moje raspoloženje i dovode me do stanja da mi se ne da nigdje izaći, jedino mi preostaje da listam stranicu Zafula i razmišljam o komadima koje želim u svome ormaru.
Kao što ste mogli već primijetiti, veliki sam zaljubljenik gore već spomenutog sajta, a u nastavku možete vidjeti stvari koje su mi se svidjele na prvi pogled iz njihove nove kolekcije koju možete pogledati OVDJE.







E-mail: notese10@gmail.com

Broj komentara: 5:

  1. A predivne su stvarčicee, jako mi se dopadaju zbog tog cvijetnog dezena. <3

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. The white dress is lovely
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne stvarčice. Mini haljina je preslatka. Rado bih i sama imala jednu takvu :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši