Hello spring!

08:32

Zdravo svima!
Lijepo vrijeme i sunčani dani su već  postali svakodnevnica. Za jedan takav, odlučila sam obući plavo-bijelu, lepršavu košuljicu sa Zafula, te staviti nove, omiljene naočale koje su također sa već spomenutog sajta.

Kao što ste mogli primijetiti, košuljice na pruge su postale veoma popularne u 2017. godini te sam i ja, nakon dugog listanja rubrike košulja,  odlučila naručiti jednu.

Dolazak proljeća podrazumijeva i potrebu za sunčanim naočalama koje su, osim što nas štite od sunca, postale jedan od ključnih modnih detalja.

Košuljica - OVDJE
Naočale - OVDJE
Nadam se da vam se sviđa izbor koji sam ja napravila, bar što se tiče ovog puta.









E-mail: notese10@gmail.com 💕💕

You Might Also Like

15 komentari

  1. Odličan outfit! Onako bas proljetan jako mi se sviđa!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Really nice outfit!
    Have a good weekend

    OdgovoriIzbriši
  3. Outfit je super, bluza je vrh. ☺

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna kombinacija draga, preslatka si na ovim fotkicama! ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Super outfit draga, košulja je preslatka! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas si kjut.Divan post!:)


    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga, košuljica je preslatka. Dopada mi se ovaj vez oko vrata što je čini dosta drugačijom i predivnom. Naočale su predivne. Čekam i ja slične da mi dođu.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista predivan autift! Ovo nije odeca koju bih ja nosila ali mi se jako dopada kako stoji na tebi!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

Subscribe