subota, 12. siječnja 2019.

Girlmerry


Zdravo svima!
 Današnji post ću posvetiti sajtu o kojem pišem prvi put. U pitanju je Girlmerry.
Moram priznati, kada sam otkrila ovaj sajt, oduševila sam se širokim izborom haljina.
 Pored haljina na sajtu možete pronaći i ostale odjevne predmete.
 Međutim, na mojoj listi želja nalaze se ipak samo haljine.
 Predlažem vam da pogledate i posebne rubrike wholesale dresses, cheap sexy dresses.

U nastavku možete vidjeti šta se to meni posebno dopalo.
Prva stvar jeste ova predivna haljina. Mislim da uz kombinaciju nekih modnih detalja može izgledati veoma elegantno, iako i sama po sebi izgleda predivno.Klikom na link OVDJE možete vidjeti u kojim je bojama još dostupna te cijenu koja je veoma pristupačna. 


Sljedeća haljina mi se također jako dopada. Inače mi se sviđaju haljine ovog tipa tako da se jedna morala naći i u mojoj listi želja. Detaljnije je možete pogledati OVDJE


Sljedeća haljina jeste ova sa veoma lijepim printom. Ovakve haljine sam viđala i u Zari, ali na ovom sajtu su definitivno jeftinije u što se možete uvjeriti i sami klikom na link OVDJE.



I posljednja haljina jeste ova sa šljokicama. Mislim da nije potrebno da nešto detaljnije pišem o njoj jer izgleda predivno! Više fotografija možete pogledati klikom na link OVDJE.


To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se sviđa moj izbor haljina. ❤❤

2 komentara:

  1. Dopada mi se tvoj izbor. Svaka haljina je unikatna na svoj način. Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti.


    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena, pogledaj ga: Wonderland Vibes

    OdgovoriIzbriši