Zaful whishlist ❤

07:47

Zdravo svima!
Ljeto je već tu pa tako i vrijeme potrage za kupaćim kostimom.
Dok novi trendovi osvajaju svijet mode što se tiče kostima, ja sam ostala vjerna Zafulu i kategoriji crnih klasičnih kostima pa sam odlučila da vam pokažem jednostavne, a opet elegantne i na neki način posebne kupaće kostime.

Lace Panel Cut Out Bikini Set



Aztec Print Padded Bikini



High Rise Halter Scalloped Bathing Suit



Komentarišite koji vam se od ovih kupaćih kostima najviše dopada i lijep pozdrav do sljedećeg posta ❤❤❤

E-mail: notese10@gmail.com

You Might Also Like

3 komentari

  1. Odličan odabir. Jako mi se sviđa prvi i zadnji, iako sam ja više za šarene boje. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Loving your wishlist all swimsuits look amazing
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan izbor. Prvi kostim je, definitivno, moj favorit.

    OdgovoriIzbriši

Subscribe