Zaful haul ❤

13:32


Zdravo svima!
Za današnji post sam vam odlučila pokazati šta sam to naručila sa, svima već dobro poznatog, Zafula.

Prva stvar jeste ova predivna košuljica. Materijal je super za ovaj period i jako mi se dopada. Primijetila sam da i vas dosta ima ovu košuljicu te mi je baš drago zbog toga ❤
Možete je pronaći OVDJE.





Zatim, sljedeća stvar  jeste ova haljina ( ja sam je nosila kao tuniku )
Materijal je veoma prijatan ali ima dosta čudan kroj. Nazad je duža nego na prijed ali to možete i sami pogledati OVDJE.

    

I posljednja stvar koju sam naručila nisam slikala iz razloga što je u pitanju obični, plavi kačket. U nekom od prošlih postova sam vam pokazala isti takav samo crne boje. Doista je kvalitetan i dođe plastificirana zaštita kako se ne bi izlomio tokom prevoza. Možete ga pronaći OVDJE.

To bi bilo to za ovaj post, do sljedećeg lijep pozdrav ❤❤❤

You Might Also Like

6 komentari

  1. Ova prva bluzica barem bih je ja tako nazvala mi je predivna i sama bih nešto ovakvo nosila!Odličan post.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Super post! Jako mi se sviđaju stvari koje si naručila i super ti stoji bluza *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti stoji. Sve stvarcice mi se jako sviđaju. Odličan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post draga !
    Pogledaj moj novi post:http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo istu košuljicu, sad smo twinssss hehehehe :D Odlično ti stoji, bolje nego meni! xD Divan haul ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Subscribe