Rosegal haul ❤

13:33

Zdravo svima!
Iako je paket stigao na moju adresu prije više od mjesec dana tek danas sam napokon odlučila da vam pokažem šta sam to dobila sa sajta Rosegal.

U zadnje vrijeme jako volim da nosim rozu boju, a to ćete moći primijetiti u ovom te u  jednom od narednih outfit postova.

Prva stvar koju sam naručila jesu ove predivne patike. Jako su udobne i kvalitetne. Moje su u veličini 39 ( koju i inače nosim ) i odgovaraju mi. Možete ih pronaći OVDJE.


I druga stvar, ujedno i posljednja, jeste ovaj rozi kačket. Sviđa mi se zbog toga što nije obični nego ima ovu kao pufnicu. Dostupan je u raznim bojama i možete ga pronaći OVDJE.




To bi bilo to za ovaj post. Komentarišite da li vam se dopadaju stvari koje sam ja naručila i do sljedećeg puta lijep pozdrav ❤❤❤

You Might Also Like

3 komentari

  1. Woow! Zaista su stvari predivne, obje su pinky i baš su slatke. Pogotovo ovaj kačket *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj kačket je predobaaar, baš izgleda tumblr. I patike mi se dopadaju. Odličan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Subscribe