ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Gray dress *-*

Ćao svima. Ljeto je već sa nama, a sa njim je stiglo i planiranje odjevnih kombinacija. Pored toga što tokom ljetnih vrućina želimo oblačiti što laganiju odjeću, uvijek ćemo gledati da uz to izgledamo i dotjerano. Sa sajtom Rosegal to nije teško postići što ću vam  pokazati u nastavku posta.

Siva boja je definitivno jedna od mojih omiljenih te sam se dugo vremena zadržala na rubrici sivih haljina. Od svih najviše mi se dopala ova sa cvijetnim printom. Sklad kvalitete i prelijepog izgleda je nešto što definitivno ide uz nju, a to možete primijetiti i na slikama ispod.


Komentarišite kako vam se sviđa ova haljina i do sljedećeg posta lijep pozdrav ❤❤

4 komentara:

  1. Odličan post,a haljina je predivna!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa haljina. U mom je fazonu i bila bi savršen dio mog ormara. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Velika ljubav za sivu haljinu. Kada pogledam ormar, uvijek preovladava siva, tako da je i ova haljina zaista predivna ❤❤❤

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši