subota, 21. siječnja 2017.

17 random questions tag *-*

Ćao svima! Za danas sam vam pripremila jedan tag. U pitanju je "17 random questions tag". Ovo je prvi post ovog oblika na mom blogu i iskreno se nadam da će vam se svdijeti.

• Kako si došla do svog imena za blog?
Hmm.. Iskreno, ni ja ne znam. Meni se lično ime bloga ne sviđa tako da ga planiram promijeniti u što skorije vrijeme.

• Ako bi mogla promijeniti svoje ime, koje bi to bilo?
Ja ne bih mijenjala svoje ime ali sviđa mi se ime Sara.

• Ako bi mogla vratiti vrijeme i dati sebi savjet, koji bi to savjet bio?
Definitivno da pazim koga biram u svoj uži krug prijatelja.

• Koliko si imala godina kada si naučila praviti balone od žvaka?
Nisam sigurna, bila sam jako mala.

•Čime si željela da se baviš kad si bila mala?
Bilo je tu svega ali mislim da sam najviše željela da budem učiteljica.

• Šta naručuješ u Starbucks-u?
Je li dovoljno napisati da živim u Bosni i Hercegovini?

• Kada si se najviše smijala?
Definitivno ne mogu izdvojiti nijedan trenutak s obzirom da svako druženje sa prijateljicama ne može proći bez smijeha.

• Da možeš da sviraš bilo koji instrument, koji bi to bio?
Klavir! Jako bih voljela da sviram klavir ali nemam ni mrvicu dara za to.

• Šta najviše voliš raditi kad si nervozna?
Volim slušati muziku ali dok otpetljam slušalice prođe me želja za tim tako da obično uzmem neku knjigu. Ponekad uzmem i bojanku za odrasle jer me to baš smiri.


• Koji je tvoj najdraži film?"The Fault in Our Stars". Pročitala sam i knjigu i mogu reći da je knjiga mnogo bolja ali i film je predobar!


• Hrana bez koje ne možeš živjeti?
Pa ne znam baš,.. ne mogu da izdvojim nešto posebno. 

• Koji je tvoj najdraži slatkiš?
Čokolada! Bez obzira na vrstu, ne postoji nijedna čokolada koja se meni ne sviđa.

• Koji je tvoj najdraži preliv za pizzu?
S obzirom da kod nas baš i nema nekog velikog izbora obično stavljam samo kečap.

• Da li bi prije da imaš moć čitati misli ili da budeš nevidljiva?
Da budem nevidljiva.

• Šta si radila za svoj zadnji rođendan?
Bila sam u gradu sa prijateljima. 

• Da možeš da imaš jednu sebičnu želju, koja bi to bila?
Hmm, možda da putujem besplatno po cijelom svijetu?

• Šta OMGHHKP znači za tebe?
Ne znam stvarno. Jedino razumijem OMG, ostalo nikad nisam čula.

Za ovaj post nominujem Amy Lifestyle i Nancy's little corner

To bi bilo to za ovaj post. Komentarišite da li vam se sviđa ova vrsta posta kako bih znala da li da još nekad uradim neki tag. ❥

E-mail: notese10@gmail.com

Broj komentara: 9:

  1. Super post! Pitanja su jako zanimljiva i drago mi je da smo te ovako još bolje upoznali *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ljubitelj tagova, tos am više puta do sad rekla,ali slagala bih ako bih rekla da u ovom nisam uživala. Jako zanimljiva pitanja i odgovori. Sve u svemu jako interesantan post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Tag mi se vrlo sviđa, a tvoji odgovori su prezanimljivi. Uživala sam čitajući:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha odgovor vezan za starbucks :( .. suosjećam
    Super post :) Pratim te

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova slika mi je baš odlična hah! Pitanja za tag su interesantna i tvoji odgovori mi se dopadaju. Generalno volim s vremena na vreme da pročitam neki tag. Ova skracenica me baš zainteresovala sad, moram da pokušam nešto da smislim haha :D

    Novi post: http://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/tbr-2017.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Super tag draga, veoma zanimljiv post i jako mi se dopadaju tvoji odgovori :) Ljubim te <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Could you please click on the links in this post : http://living-like-v.blogspot.ba/2017/01/romwe-wishlist.html It'd help a lot! Thank you! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike su ti super, a odgovori zanimljivi. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo a slike na prvom mestu. Zaprati me ako hoćeš i videćeš puno zanimljivih postova

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. it's great to know a little better!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. followed you!

    OdgovoriIzbriši