BPS REVIEW ♥

06:21

Ćao svima! Za danas sam odlučila da vam pokažem šta sam to naručila sa sajta BornPrettyStore .
Već sam jednom pisala o ovom sajtu tako da nema potrebe da ponovo pišem. Samo želim da kažem da mi je paket jako brzo stigao i da sam prezadovoljna stvarima.

Prvo što sam naručila jest set od 3 prstena.



Zatim sljedeće su 2 chokera. U zadnje vrijeme jaako volim chokere i često ih nosim tako da sam  odlučila da njih i naručim.
Prvi choker mi je veliki i kada zakačim na najmanje tako da njega manje nosim.



Drugi choker  sam već dosta puta nosila i jako mi se sviđa.



Sljedeća stvar jeste ovaj set. Uz svaki okvir za sliku dođe mala štipaljka da možete zakačiti na konopac. Uskoro ću raditi neki diy uz pomoć ovog pa ću vam sve bolje objasniti.




I posljednja stvar je nešto za mamu. Ni ja tačno ne znam šta je to, uglavnom služi za ispravljanje neke kosti i možete pogledati OVDJE .

To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da vam se post sviđa. Komentarišite i učlanite se na moj blog.
E-mail: notese10@gmail.com

You Might Also Like

13 komentari

  1. Od svih stvari, najljepši je ovaj choker. Nekako je savršen ❤

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  2. Mn se ovo prstenje jednostavno awesome!
    Veliki sam fan prstenja :)
    Inace odlican post, samo tako nastavii
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljive stvarčice, baš mi se dopadaju. Born Pretty Store je moja omiljena kompanija za saradnju, te je stvarno obozavam, i drago mi je da ti saradjujes sa njom. Doduse dos ada nisam videla ove stvarčice poput ramova i štipaljki, ali mogu biti vrlo zanimljve. Odlican izbor, super recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Śliczna biżuteria. Zmieniające się zdjęcia robią wrażenie, ciekawy pomysł! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post draga! Prsteni su preljepi, isto kao i choker, a za ovaj set jedva čekam neki tvoj DIY *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, post je stvarno super. Kratak i jasan. Čokeri su predivni kao i prstenčići, obožavam ih. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Najlepši su prsteni, ali i choker je tu i tamo. Jedva čekam Diy

    LifeInMyStyle - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful jewelry and fun frames!
    Have a good Sunday!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je odličan <3
    Sve stvari mi se sviđaju <3
    https://amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Čokeri si predivni, stvarno mi se dopadaju. :) Štipaljke su mi baš kjut.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimljiv post! Stvari su veoma lepe!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe