BACK TO SCHOOL SUPPLIES HAUL ♥

07:30




Ćao svima, današnji post je na temu BACK TO SCHOOL SUPPLIES HAUL. Danas sam obavila kupovinu pribora za školu pa sam odlučila da vam pokažem šta sam to sve kupila. Hajde da počnemo..

Prva stvar koju sam kupila jeste  ovaj Adidas ruksak. Mnogo mi se sviđa, običan je a opet jako lijep. Sviđa mi se što nema puno pregradica jer ja to nikako ne volim.




Zatim sljedeće što sam kupila jeste par bilježnica koje su svima potrebne.




Kupila sam još neke sitnice koje su mi trebale. Uzela sam tehničku olovku Pilot, tu tehniču vam stvarno preporučujem. Ja uvijek nju koristim i bude mi cijelu godinu. 




Uzela sam i ovu bilježnicu na spirale. Iskoristiti ću je kao planer. Uvijek sam kupovala gotove planere ali ove godine sam odlučila da sama napravim. U nekom od sljedećih postova ću vam pokazati kako sam ga napravila.




To bi bilo to što sam kupila. Nadam se da vam se post sviđa. Učlanite se na moj blog i u komentarima pišite šta ste vi sve kupili za školu. Sretan početak školske godine vam želim ♥♥

E-mail: notese10@gmail.com


































You Might Also Like

57 komentari

  1. Baš si kupila lijepe stvari, ruksak mi je prelijep i mnogo mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si lijepe stvari kupila, ja sam sebi novi ruksak, bilježnice i ostalo kupila prije nekih tjedan dana jer obožavam kupovinu za školu i birati školski pribor haha. Ne znam zašto samo to stvarno volim, i ja sam si napravila planer jer sam sad prvi srednje i inače jako neorganizirana i planiram to promjeniti.
    Učlanila sam ti se u blog pa ako želiš pogledaj i ti moj i učlani se :)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. HAhah ja vec odavno ne idem u skolu :) gledajuci ovo nostalgija me uhvatila http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.ba/2016/09/online-shopping-yes-or-no.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne si stvari kupila , super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post! Jako mi se sviđa tvoja torba i ja ne volim pregrade :D

    Novi post:petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post, sve što si kupila mi se sviđa, pogotovo ruksak :) I ja sam napravila post na ovakvu temu pa ako želiš pogledaj - sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post!Ranac ti je jeko lep!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Aiiiii mnogo mi se dopada tvoj post kao i blog <3
    Divna siii <3 <3
    Poseti moj blog, nova sam, znacilo bi mi <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam odusevljena ovim tvojim rancem, imala sma isti, samo u crnoj boji i moram reci da se odlicno pokazao, jako je kvalitetan, zaista pravi izbor za skolu. Sve u svemu dobar haul sa zanimljivim slikama <3

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš mi je drago ovo čuti ♥

      Izbriši
  10. Stvari su predivne, ali ovaj ranac nikako nije za mene jer ja nosim poveću hrpu stvari pa t niš ne bi stalo. Slažem se za ovu špicaricu, u mojoj omiljenoj je boji. I dobrodošla u svijet rađenja planera :))

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  11. Kupila si lijepe stvari! Super post. :)
    I ja sam baš danas napravila BTS HAUL pa ako želiš pogledaj na mom blogu. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš si lep ranac kupila. :)
    I ja ne volim kad ima puno pregradica i sviđa mi se jednostavnost. :)
    Želim ti uspešnu školsku godinu! <3

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, razumijemo se :D
      I ja teebi ♥

      Izbriši
  13. Ruksak mi se baš sviđa, ali ja volim kad ima više manjih džepića i odjeljenja. tako mi je lakše organizirati stvari. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja to ne volim, više mi se sviđa jednostavnost ♥

      Izbriši
  14. Sjajan post! Ruksak mi se bas dopada, boja je zbilja predivna. Jedva cekam da nam pokazes kako si napravila planer, posto i sama uvijek kupujem gotovi :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ruksak je predivan! :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Torbaaa mi je prelepaa obožavam tavke simple ali perf torbe *-*
    I,da odličan ti je blog, Zapratila sam te,pa ako želiš uzvrati ly <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  17. Puno uspjeha u školi od srca ti želim. Ruksak mi se mnogo sviđa jer i ja obožavma obične, a opet neobične stvari. jedino što ninkako ne volim je roza boja :(. izvini. ali zato pilot olovku obožavam. ja sam kupila moju tehničku prije 3 godine i još uvijek je u super stanju ^_^.

    Ako želiš pogledaj moj blog, učlani se, uzvraćam:
    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma nema veze. Pogledat ću ♥♥

      Izbriši
  18. Drugari, na mom blogu http://danny991.blogspot.ba/ je novi post o ideji za reklamiranje blogera sa Balkana. Ja se nadam da ćete podržati moju ideju i da ćemo se super družiti.

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve stvari su diivne *.*
    Pogotovo mi se svidjaju sveske, nekako su matching a ja to jako volim. Ranac je takođe savršen, jako mi se dopada što je jednostavan, mada s druge strane takođe volikm da u u nutrašnjosti ima što više pregradica.
    I da, KAKO USPEŠ DA TEHNIČKU OLOVKU SAČUVAŠ ČITAVIH GODINU DANA?! Hahahaha, ja svoju uvek ili izgubim, ili pokvarim u roku od nedelju dana.

    P.S. Jako mi se sviđa tvoj blog i prijavila sam se na tvoj kanal. Značilo bi mi ako bi i ti pogledala moje postove i prijavila se na moj blog, jer sam skroz nova u ovom svetu hah. <3

    www.devojkauoblacima01.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaala, u unutrašnjosti također imaju pregradice za mobitel i još neke manje stvari.
      Uzmi pilot tehničku i sigurna sam da je nećeš pokvariti.
      Hvala ti puno ♥

      Izbriši
  20. Blog ti je pregledan i odlično uradjen. Volim da čitam šta su drugi kupovali za početak nove školske godine. :3
    Ukoliko želiš uzvrati praćenje.
    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  21. Woow stvari su super,obozavam kupovinu za skolu i obozavam gledati sto su drugi kupili :D Super stvari,posebno mi se svida prva slika,divno si ju uredila!
    Ako mozes klikni na linkove u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/zaful-outfit-collaboration.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  22. stvari su odlicne!
    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlican post! ♥ ♥ Tvoj ranac je tako prelep, svescice su preslatke. *_* ♥ Slike su divne!

    ukoliko zelis poseti moj blog:
    eslyisworldview.blogsport.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  24. Blog ti je na vrhu zadatka. Odlično !


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. jako slatko!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/kylie-lip-kits-true-brown-k-and-dolce-k.html

    OdgovoriIzbriši
  26. Super post,draga.Blog izgleda savrseno.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe